Big Time Rush

Heej! du ska ni för höra om Big Time Rush! =D Big Time Rush är mitt bästa band deras låtar är super bra =D Artisterna heter: Kedall James Carlos Logan Dem sjunger super bra kan alla deras låtar heter: Big Time Rush song Big Time Rush - fameos Big Time Rush - perfect Day och många andra låtar min favorit artist är Kedall fett bra är han xD. Men det är många som inte känner igen bandet =( bara några vänner. Asså det finns film av dem i kanalen nickelodeon lördagar och söndagar 18:40 - 19:00! Kolla in det älskar det (om du har kanalen) elr titta på youtube.com/Big Time Rush och har låtarna : Big Time Rush song och Big Time Rush - famous =D om du vill kan jag skicka låtarna till dig ;D xD Hej då ska titta på Big Time Rush ;) big time rush

Kommentarer
Postat av: Ahu

Du e deras största fan :O

2010-07-12 @ 23:49:00
URL: http://dansmusiktjejen.blogg.se/
Postat av: josef

mm man ser det =D xD

2010-07-13 @ 10:31:51
URL: http://josefmusicmylife.blogg.se/
Postat av: Big Time Rush fan! <3

Hej! Jag heter Jennifer och ääälskaaar Big Time Rush! Speciellt James <3 <3 Ville bara säga det. Jag trodde att jag var den enda som älskar dem!! <3 hälsningar ett big time rush fan ;)

2011-09-10 @ 13:56:39
Postat av: Big Time Rush fan! <3

Alltså jag trodde att jag var den enda som älskar dem i Sverige... I Andra länder så älskar ju folk dem :)

2011-09-10 @ 13:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0